![DSC-1767-Verbeterd-NR[1].jpeg](https://static.wixstatic.com/media/925ff3_78c0da83332c42f2a7e078f70446f92a~mv2.jpeg/v1/crop/x_0,y_308,w_2046,h_568/fill/w_962,h_267,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/DSC-1767-Verbeterd-NR%5B1%5D.jpeg)
Tarieven
Craniosacraaltherapie & Biodyamische craniosacraaltherapie
Intake & eerste behandeling (60 tot 90 min.): €115
Vervolgbehandeling (60 tot 90 min.): €105
Indien in het belang van de sessie deze langer duurt dan 90 minuten, dan wordt per 15 minuten €17,50 in rekening gebracht.
​​
Fasciamobilisatie met IASTM
Behandeling (45 min.): €52,50
​​​​
Eerst informeren? Een gratis telefonisch consult is mogelijk.
​​
Je ontvangt de factuur na afloop van de behandeling per mail.
​
De craniosessies komen in aanmerking voor (gedeeltelijke) vergoeding van de zorgverzekeraar. Informeer naar jouw specifieke situatie bij je zorgverzekeraar.​
​
Verplaatsing en annulering
Ik hanteer een annuleringstermijn van 48 uur. Deze termijn geldt exclusief weekend, lees hieronder meer.
Indien de datum/tijd van een behandeling je niet goed uitkomt of je wil deze annuleren, neem dan minimaal 48 uur (gerekend over werkdagen maandag t/m vrijdag) van tevoren contact met mij op via telefoon/whatsapp/sms/email (niet via website). Indien je belt en ik kan de telefoon niet aannemen, spreek dan een voicemail bericht in. Als je binnen de annuleringstermijn van 48 uur voor de sessie annuleert, breng ik 100% van de volledige sessiekosten in rekening, tenzij er dringende redenen zijn voor je afmelding.
De annuleringstermijn geldt niet over het weekend (zaterdag/zondag). Mocht je bijvoorbeeld een behandeling willen annuleren die gepland staat op maandagmiddag 13.00 dan dien je voor 13.00 op de donderdag ervoor contact te leggen. Een behandeling die gepland staat op dinsdag 9.00 annuleren? Dan dien je voor vrijdag 9.00 contact te leggen.
Een afspraak kun je annuleren of verzetten via telefoonnummer 0643086868 of mail info@fascinerendlichaamswerk.nl
​
Heb je al een afspraak, lees dan de praktische informatie door.
​
Klachtenregeling
Ik begeleid je vanuit mijn deskundigheid en met een warm hart. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt over mijn manier van werken.​
​
Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met je te bespreken. Ook is het mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. De praktijk is
hiervoor aangesloten bij Quasir. Als de inzet van de klachtenfunctionaris of de wijze waarop je onvrede of klacht is afgehandeld voor je onbevredigend is, dan kun je je wenden tot de geschillencommissie Zorggeschil.
Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG.